Eerste verslagje - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Marin Stolker - WaarBenJij.nu Eerste verslagje - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Marin Stolker - WaarBenJij.nu

Eerste verslagje

Door: Marin

Blijf op de hoogte en volg Marin

31 December 2012 | Nederland, Abcoude

Lieve allemaal!

Bij deze mijn eerste verslagje! Ik kreeg van veel van jullie de vraag wanneer ik weg ga, en wat ik nu eigenlijk ga doen! en uiteraard of ik een blog ga bijhouden! Om iedereens vragen maar tegelijk te beantwoorden, heb ik deze blog gemaakt! Voordat mijn eerste echte reisverslag verschijnt, zal nog wel een maand duren, maar bij deze breng ik jullie op de hoogte van de huidige situatie:

Ik ben druk bezig met het regelen van mijn reis! Ik moet nog wel een aantal belangrijke zaken regelen, maar daar heb ik komende maand nog voor! Ik hoop zo snel mogelijk helemaal klaar te zijn!
Dus naast het harde werken en sparen, ben ik aan het bellen en mailen!

Maar ik heb er SUPER VEEL ZIN IN! Ik kan niet wachten tot ik op het vliegtuig stap! Zeker als ik langs Schiphol rijd, kriebelt het!

Kortom, Welkom bij mijn blog, en mijn volgende reisverslag zal waarschijnlijk vlak voor, of na vertrek zijn!

xx

  • 31 December 2012 - 19:39

    Gerard En Engelien Konijn:

    Hoi Marin, succes met voorbereiden. Stoer hoor! om alleen te gaan reizen en nog wel zo ver weg. VIETNAM!!!!!!!!!!!!! HERE SHE IS COMING

  • 01 Januari 2013 - 01:33

    Henriette:

    Hoi Marin,
    Dat is reis 1 en wat gaat er nog volgen??????
    maar nu eerst genieten van deze reis VIETNAM heel veel plezier en succes.

  • 01 Januari 2013 - 02:47

    Gerda:

    Ja nu wordt het echt aftellen!
    Spannend hoor....voor allebei

    Xxx

  • 01 Januari 2013 - 10:40

    Nicky:

    Hey Marin,
    Heel veel succes met alles regelen !
    We zullen je volgen.
    Heel veel plezier en geniet ervan !

  • 27 Januari 2013 - 21:45

    Brenda:

    Heel veel plezier meid! Geniet ervan xxx Brenda :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marin

In mei heb ik mijn VWO diploma gehaald en aangezien ik nog niet wist wat ik wilde gaan studeren heb ik besloten om een tussenjaar te nemen! Maar ja, dat moet je natuurlijk wel nuttig besteden! Dus besloot ik dat ik vrijwilligerswerk zou gaan doen! En na maanden hard werken en sparen, is het dan eindelijk zo ver! 31 Januari vertrek ik naar Vietnam om voor 2 maanden vrijwilligerswerk te doen! Daarna zal ik nog voor een maand reizen om Vietnam ook qua landschap te verkennen en de cultuur nog beter te ontdekken! Ik heb er super veel zin in en via deze blog kan je me volgen! Hopelijk wordt dit de start van vele mooie reizen! Liefs

Actief sinds 31 Dec. 2012
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 5610

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 03 Mei 2013

Mijn eerste reis, naar Vietnam

Landen bezocht: