Kriebels - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Marin Stolker - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Marin Stolker - WaarBenJij.nu

Kriebels

Blijf op de hoogte en volg Marin

27 Januari 2013 | Nederland, Abcoude

Kriebels. Ja ja, ze beginnen nu echt te komen! Nog 4 dagen en dan ga ik weg!

Op 12 januari heb ik een deelnemersdag gehad, waar ik een aantal anderen heb ontmoet, die ook de binnenkort naar Vietnam zullen afreizen! Met een aantal van hen zal ik daar aan de slag gaan, anderen komen later en zal ik dus niet zien. Het was leuk om vast andere vrijwilligers te ontmoeten en hun verhalen over hun voorbereidingen te horen. Wel een raar idee dat je iemand net kent en weet dat je elkaar binnen enkele weken aan de andere kant van de wereld weer zult zien!

Vrijdag heb ik dan nog even tussen al het afscheid nemen en voorbereiden door heb ik mijn rijbewijs gehaald. Wat een opluchting! Gelukkig is dat nog gelukt voor ik weg ga! Nog even snel aanvragen en dan is het roze kaartje van mij :). Vrijdagavond heb ik Britt nog uitgezwaaid. Omdat zij nu op vakantie is, zal zij mij niet komen uitzwaaien op Schiphol en zie ik haar tot mijn terugkomst niet. Na een paar dikke knuffels en de belofte om 'te gaan praten met de computer' stapte ze vol goede zin de bus in.

Gisteravond heb ik mijn uitzwaaifeestje gegeven! Was heel gezellig en ik wil iedereen bedanken die erbij was! Ik vond het en heb leuke kaarten met lieve bijdragen ontvangen! Heel erg bedankt iedereen!

Donderdag is het dan zo ver! Dan heb ik al mijn vaccinaties gehaald, is mijn rugtas ingepakt en begint het avontuur. Om half zes 's middags vertrekt mijn vliegtuig en ik zal 1 februari om 10 uur (lokale tijd) in Ho Chi Minhcity aankomen! Dan begint de reis pas echt, want dan moet ik nog naar Can Tho toe. Dat zal de eerste 2 maanden mijn 'thuis' zijn.

Liefs Marin

  • 27 Januari 2013 - 15:21

    Nicky:

    Wat spannend !! Wij hopen dat je een geweldige tijd gaat beleven in Vietnam.
    We zullen je blijven volgen via waar ben jij nu ?
    Ben erg benieuwd naar je belevenissen en verhalen !

    Liefs Stefan en Nicky

  • 27 Januari 2013 - 20:10

    Alette:

    Hey Marin!!
    Super hoor, ik begrijp dat de kriebels nu zeker wel gaan komen...! :). We zien elkaar morgen nog ff!!!
    Kus!

  • 27 Januari 2013 - 20:42

    Henriette:

    Ja ja nu is het echt zover en ga je vast een mooie tijd tegemoed
    super genieten maar daar en die kriebels zullen nog wel blijven
    ik kom nog wel even van de week nou ja maandag of dinsdag bij je langs om gedag te zeggen.

  • 28 Januari 2013 - 09:22

    Gerard:

    Ik ben supertrots op je dat je dit toch maar aandurft. En volg je op de voet. Als je je verslagen schrijft, tenminste. Een zonnetje minder in Nederland...

  • 28 Januari 2013 - 13:26

    Joris:

    Heey Marin,

    Nogmaals super veel plezier in Vietnam, logisch dat het kriebbelt had ik ook met India.
    Maar ik geef je 1 tip geniet daar en denk niet aan Nederland, want de tijd gaat veels te snel voorbij en voordat je het weet ben je weer terug in Abcoude.

    Groeten
    Je neef

  • 29 Januari 2013 - 13:51

    Amy:

    Zo ongelooflijk spannend! Ik kan niet wachten om de rest van je belevenissen te lezen, ik zit er in ieder geval helemaal klaar voor! Veel liefs XXX

  • 01 Februari 2013 - 12:44

    Gerda:

    Hoi Marin
    Je grote avontuur is nu echt begonnen! Maak er een mooie tijd van. Wij volgen je op de voet.
    Laat je verhalen maar komen.
    Ben trots op je!!
    Dikke kus.

  • 01 Februari 2013 - 15:29

    Ronald Cohen:

    Hai Marin,

    Super stoer!
    geniet ervan.

    gr.

    Ronald

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marin

In mei heb ik mijn VWO diploma gehaald en aangezien ik nog niet wist wat ik wilde gaan studeren heb ik besloten om een tussenjaar te nemen! Maar ja, dat moet je natuurlijk wel nuttig besteden! Dus besloot ik dat ik vrijwilligerswerk zou gaan doen! En na maanden hard werken en sparen, is het dan eindelijk zo ver! 31 Januari vertrek ik naar Vietnam om voor 2 maanden vrijwilligerswerk te doen! Daarna zal ik nog voor een maand reizen om Vietnam ook qua landschap te verkennen en de cultuur nog beter te ontdekken! Ik heb er super veel zin in en via deze blog kan je me volgen! Hopelijk wordt dit de start van vele mooie reizen! Liefs

Actief sinds 31 Dec. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 5592

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 03 Mei 2013

Mijn eerste reis, naar Vietnam

Landen bezocht: